مکانهای جاذبه طبقه خلاق
جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ب.ظ
بر اساس تحقیقات ریچارد فلوریدا، جذب و حفظ طبقه یا گروه خلاق - افرادی که طرحها یا راه حلهای نوآورانه ای را خلق و ارائه می کنند که در سطح وسیع قابل استفاده می باشد- از ملزومات اصلی توسعه و توفیق شهرهای رقیب در دوران جهانی شدن می باشد؛ این در حالیست که ایران و به ویژه تهران به دلیل دارا بودن یکی از بالاترین آمار مهاجرت افراد تحصیلکرده و ماهر به خارج از کشور و بازگشت اندکی از آنان به کشور نه تنها فاقد توان جذب گروه خلاق است، بلکه حتی قادر به حفظ طبقه خلاق ساکن خود نیز نمی باشد.
برای دریافت سایر مطالب فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.
۹۶/۰۲/۰۱